Stalkkaajat

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Tervetuloa!

Hei! Tervetuloa pullip blogiini. Olen 11 vuotias tyttö Suomesta, Lapista. Pullipit ovat ihania! Minulla on kaksi pullippia. Pullip Ala ja Pullip Xiao Fan. Molempia olen yrittänyt itse kustomoida, mutta ne menivät ihan pilalle. Pian lähetän ne kunnon kustomoijalle. Ensin Alan. Aion keksiä pullipeilleni uudet nimet sitten jossakin välissä :D Minulla ei ole kunnon kuvia pullipeistani. Mutta aijon alkaa kuvailemaan niitä kunhan ne on kustomoitu. Onko teillä pullippeja? Kuvaatteko niitä? Jos teillä on edes pientä kiinnostusta, liity lukijaksi ihmeessä! :)
Kuva Kanarian saarilta, Espanjasta. Kuva delfiinistä, itse otettu. 
Saatan mennä kanarialle uudestaan jouluna, katsotaan otanko Pullipit mukaan!

Tämä ensimmäinen teksti oli hieman lyhyt, kirjoitan lisää seuraavissa teksteissä! Kiitos kun luit, muista kommentoida ja liittyä lukijaksi!

Helmi & Pullipit


2 kommenttia:

  1. Vihdoinkin löysin itseni-ikäisen nukettajan 'w'.

    Terveiset helsingistä :D

    VastaaPoista
  2. Voi olet saman ikäinen kun minä ! C:
    liityn lukiaksesi heti kun ehdin
    T:Siniapila

    VastaaPoista